• Ƀ/$

ფეისბუქი მედიის ეტიკეტებს აყალიბებს რუსულ და ჩინურ საშუალებებზე

| INTERNET დაიჯესტი

Facebook-მა დაიწყო რუსული, ჩინური და სხვა კონტროლირებადი მედია ორგანიზაციების ეტიკეტირება.

ფეისბუქმა, რომელმაც დაადასტურა, რომ არ შეჩერებულია რუსეთის მიერ საკუთარი პლატფორმების გამოყენების შეჩერება 2016 წლის საპრეზიდენტო არჩევნებში ჩარევის შესახებ, მას შემდეგ გააძლიერა მისი თავდაცვა და დააწესა უფრო მეტი გამჭვირვალობის მოთხოვნები გვერდებზე და რეკლამებზე მის პლატფორმებზე.


ფეისბუქი არ გამოიყენებს ეტიკეტს მედია საშუალებებისთვის, რომლებიც დაკავშირებულია ცალკეულ პოლიტიკურ ფიგურებთან ან პარტიებთან.


დადგინდა, რომ აშშ – ს მთავარ საშუალებებსაც კი აქვთ რედაქტორული დამოუკიდებლობა.


YouTube, რომელიც ეკუთვნის Google- ს, 2018 წელს დაიწყო ვიდეო არხების იდენტიფიცირება, რომლებიც ძირითადად ატარებენ სიახლეებს და აფინანსებენ მთავრობას. მაგრამ კრიტიკოსებმა იუთუბზე ვერ შეაფასეს ზოგიერთ სახელმწიფოებრივ მედიასაშუალებას, რამაც საშუალება მისცა მათ შემოსავალი მიიღონ ვიდეოდან დეზინფორმაციით და პროპაგანდით.


სხვა სიახლეები