1762940618
„სამწუხაროდ, ყოველწლიურად, საქართველოში, 3-5 ათასამდე ადამიანი იღუპება ჰაერის დაბინძურებისგან გამოწვეული ავადობით და ეს სტატისტიკა დაახლოებით 500%-ით არის გაზრდილი 2010 წელთან შედარებით“, - რადიო „კომერსანტის“ ეთერში აღნიშნული განცხადება მოძრაობა „ჩემი ქალაქი მკლავს“ დამფუძნებელმა გიორგი ჯაფარიძემ გააკეთა.როგორც აქტივისტი განმარტავს, ჰაერის დაბინძურების ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი საავტომობილო საცობები და ასევე, ქაოსური მშენებლობებია.„თუ კვლავ გაგრძელდა ასეთი ქაოსური განაშენიანება, გარკვეული დროის შემდეგ დედაქალაქს დავკარგავთ, თუ რა თქმა უნდა, სატრანსპორტო პოლიტიკა არ შეიცვალა და სხვა მიმართულებით არ წავიდა. რა თქმა უნდა, საცობები და ქაოსური მშენებლობები ჰაერის დაბინძურების ერთ-ერთი სერიოზული მიზეზია“, - აცხადებს გიორგი ჯაფარიძე.მოძრაობა „ჩემი ქალაქი მკლავს“ დამფუძნებელი გიორგი ჯაფარიძე განმარტავს, რომ ტრანსსასაზღვრო დაბინძურება, რომელიც ბოლო დღეებში ქვეყანაში დაფიქსირდა, ბუნებრივი მოვლენაა, ეს არის უდაბნოს მტვერი, რომელიც არა მხოლოდ საქართველოში, არამედ სხვადასხვა ქვეყანაშიც აღწევს და ჰაერს აბინძურებს.„დედაქალაქში ჰაერის დაბინძურება დაახლოებით 6 ნოემბრიდან დაიწყო - ტრანსსასაზღვრო დაბინძურებას სმოგიც დაემატა და ერთიანობაში ეს ყველაფერი უკვე თვალხილული გახდა. თუმცა, მხოლოდ ვიზუალურ აღქმაზე რომ არ ვისაუბროთ, გვაქვს ჰაერის საზომი აპარატები, რომლებიც გადანაწილებულია 17 ქალაქში, ასევე, რამდენიმე ქალაქში სამთავრობო სადგურებიც აყენია და ორივე იმაზე მეტყველებს, რომ დედაქალაქსა და საქართველოს სხვადასხვა ქალაქში ჰაერი დღესაც დაბინძურებულია“, - ამბობს გიორგი ჯაფარიძე.მისივე თქმით, თავის დროზე თბილისი იმგვარად იყო განაშენიანებული, რომ სათანადოდ განიავებულიყო, თუმცა, მასიური და ქაოსური მშენებლობების შედეგად, სამწუხაროდ, გასანიავებელი სივრცეები ამოკეტილია.„ტრანსსასაზღვრო დაბინძურება ბუნებრივი მოვლენაა, ეს არის უდაბნოს მტვერი, რომელიც არა მხოლოდ საქართველოში, არამედ სხვადასხვა ქვეყანაშიც აღწევს და ჰაერს აბინძურებს. სწორედ ამიტომ არის საჭირო გასანიავებელი სივრცეები არა მხოლოდ დედაქალაქში, არამედ, ყველა ქალაქში, რათა მსგავსი მოვლენების დროს განიავება დროულად მოხდეს“, - ამბობს ჯაფარიძე.
1763719523
1763708751
მთის კურორტებზე Ski პატრული აუცილებელია - „ბაკურიანის განვითარების სააგენტო“Ski პატრული, რომელიც ზამთრის კურორტებზე 2016 წლიდან პატრულირებდნენ, გასულ სეზონზე აღარ გამოჩენილან. ამან კი, ზამთრის კურორტებზე გამოწვევები შექმნა.დამსვენებლები ამბობდნენ, რომ განსაკუთრებული პრობლემა სათხილამურო ტრასებზე თოვლმავალი ტრანსპორტის უკონტროლო გადაადგილდება და ტრასებზე ალკოჰოლური თრობის ქვეშ სრიალი იყო, რაც საფრთხეს უქმნიდა როგორც ზრდასრულებს, ასევე მოზარდებსაც.უსაფრთხოების ნორმების დაცვაზე პასუხისმგებელი პირების არარსებობა, მენეჯმენტური პრობლემების წინაშე აყენებდა ზამთრის კურორტებზე მოქმედ ბიზნესებსაც.სსიპ „ბაკურიანის განვითარების სააგენტოს“ ხელმძღვანელმა ეკა ორჯონიკიძემ „ბიზნესპრესნიუსს“ უთხრა, რომ მათ დააყენეს კიდეც შესაბამის სამსახურებთან მოთხოვნა, რათა წელს ბაკურიანი Ski პატრულის გარეშე არ დარჩეს.„Ski პატრული აუცილებელია. შარშან არ იყო მხოლოდ, მანამ კი ჩვენ რაც აქ ვართ, ყოველ წელს. როგორც ვიცი, მიზეზი თბილისში განვითარებული მოვლენები იყო. ეს საკითხები დავაყენეთ ჩვენ შესაბამის სამსახურებთან შეხვედრაზე, რომ საკურორტო პოლიციის რეალური საჭიროება დგას ჩვენთან.ცალკე სსიპ არის მთის ტრასების სააგენტო, ისინი განსაზღვრავენ საჭიროებებს. თუმცაღა, ჩვენ სრული კოორდინაცია გვაქვს ერთმანთთან და თუ რაიმე მნიშვნელოვანია, ერთად გავდივართ ამ საკითხებს. შარშან ძალიან ბევრი შემთხვევა იყო, განსაკუთრებით ღამის საათებში, რომ ნასვამი პირი დაეჯახა ბავშვს ან რაღაც ჩხუბი მოხდა სრიალის დროს. როცა Ski პატრულია, უფრო მეტი თავშეკავებულობაა. კონტროლის მექანიზმი როცაა ჩართული, ნაკლები ნეგატიური რაღაც ხდება. აქედან გამომდინარე ვთვლი, რომ მთელი სეზონი თუ არა, არდადეგების დროს მაინც, როცა ძალიან დიდი ნაკადია ადამიანების, Ski პატრული აქ აუცილებლად უნდა იყოს“, - აცხადებს ეკა ორჯონიკიძე.„Ski პატრული გამოწვევა იყო გუდაურისთვისაც. „მთის კურორტების ბიზნეს ასოციაციის“ დამფუძნებლის, მირანდა ესაკიას თქმით, შარშან კურორტი უბედურ შემთხვევას სასწაულებრივად გადაურჩა.„შარშან არ გვყოლია და სასწაულმა გადაგვარჩინა, რომ რაღაც არ მოხდა. გასულ წელს ვითხოვდით Ski პატრულს და წელსაც იქნება თუ არა, არ გვაქვს ინფორმაცია. აუცილებელია, იმიტომ, რომ მთაზე ვერ კონტროლდება ე.წ. ბურანების გადაადგილება. წარმოიდგინეთ, სათხილამურო ტრასაზე, სადაც პატარა ბავშვებიც სრიალებენ, ბურანები დადიან 120 კმ/სთ სიჩქარით, რაც დაუშვებელია. ეს მთელს მსოფლიოში აკრძალულია სათხილამურო ტრასებზე უსაფრთხოებიდან გამომდინარე. უსაფრთხოების დაცვა არის Ski პატრულის პირდაპირი დანიშნულება, რომ ეს აღიკვეთოს. წარმოიდგინეთ, რა განუკითხაობა იქნებოდა შარშან“, - აცხადებს მირანდა ესაკია.გაიგზავნება თუ არა წელს კურორტებზე Ski პატრული, აღნიშნული კითხვით „ბიზნესპრესნიუსმა“ როგორც შინაგან საქმეთა სამინისტროს, ასევე „კურორტების განვითარების სააგენტოსაც“ მიმართა, თუმცა კითხვაზე პასუხი ამ დრომდე არ მიგვიღია. მათ პოზიციას პასუხების მიღებისთანავე შემოგთავაზებთ.bpn.ge
1763707311
რა ღირს დოლარი და ევრო სავალუტო ჯიხურებში?ეროვნული ბანკის მიერ 20 ნოემბერს დადგენილი კურსით, დღეს 1 აშშ დოლარის ღირებულება 2.7067 ლარი, ხოლო ევროს კურსი 3.1203 ლარია.გთავაზობთ თბილისის სხვადასხვა უბნებში მოქმედ სავალუტო ჯიხურებში ლარის გაცვლით კურსს ევროსა და დოლარის მიმართ.ვალუტის კურსი ჯიხურებში დღეს, 09:30 საათის მდგომარეობით:ამ მომენტისთვის, (09:30 საათისთვის) საბურთალოზე მდებარე სავალუტო ჯიხურებში ერთი დოლარის ყიდვას მოქალაქეები 2.7070 ლარად შეძლებენ, სავალუტო ჯიხურები კი - 2.7020 ლარად ყიდულობენ. ერთი ევროს შეძენა მოქალაქეებს 3.1280 ლარად, გაყიდვა კი 3.1100 ლარად შეუძლიათ.ჩუღურეთში დოლარის ყიდვას მოქალაქეები 2.7080 ლარად, ხოლო გაყიდვას 2.7040 ლარად შეძლებენ. რაც შეეხება ევროს, მისი ყიდვა მოქალაქეებს - 3.1280 ლარად, ხოლო გაყიდვა - 3.1100 ლარად შეუძლიათ.სადგურის მოედნის მიმდებარე ტერიტორიაზე ვალუტის გადამცვლელ პუნქტებში ერთი დოლარის ყიდვა მოქალაქეებს - 2.7070 ლარად, გაყიდვა კი - 2.7020 ლარად შეუძლიათ. რაც შეეხება ევროს, ერთ ევროს ყიდვას მოქალაქეები 3.1300 ლარად, გაყიდვას კი - 3.1150 ლარად შეძლებენ.თავისუფლების მოედნის მიმდებარე ტერიტორიაზე, სავალუტო ჯიხურებში 1 აშშ დოლარის ყიდვას მოქალაქეები 2.7100 ლარად, ხოლო გაყიდვას 2.6800 ლარად შეძლებენ, რაც შეეხება ევროს, მისი ყიდვა მოქალაქეებს 3.1200 ლარად, გაყიდვა კი 3.0800 ლარად შეუძლიათ.
1763634292
„განსაკუთრებით ბაზრობებზე გვხვდება სათამაშოები, რომლებიც ბავშვების ჯანმრთელობისთვის უსაფრთხო არ არის“ - Wishlistსაქართველოში ბავშვთა სათამაშოების სეგმენტი გასულ წლებთან შედარებით საკმაოდ მზარდია და სტაბილური აღმავალი ტენდენციით ხასიათდება.როგორც კომპანია Wishlist-ის დამფუძნებელი სალომე ქუთათელაძე გადაცემა "ბიზნესპარტნიორთან" აღნიშნავს, ადგილობრივ ბაზარზე ჯერ კიდევ არსებობს სათამაშოები, რომლებიც ბავშვების ჯანმრთელობისთვის სრულად უსაფრთხო არ არის.მისივე თქმით, აღნიშნული პრობლემები განსაკუთრებით ბაზრობებზე შეინიშნება, ამიტომ საჭიროა ზედამხედველობის სამსახურის კონტროლი უფრო ინტენსიური გახდეს."ჩვენს სფეროში კონკურენციაც საკმაოდ მაღალი გახლავთ. სამწუხაროდ, ბაზარზე ჯერ კიდევ არსებობს ისეთი სათამაშოები, რომლებიც ბავშვების ჯანმრთელობისთვის სრულად უსაფრთხო არ არის. აქედან გამომდინარე, ძალიან მნიშვნელოვანია კონტროლი და სანქციები, რათა პატარების ჯანმრთელობა დაცული იყოს. ასევე მინდა ვთქვა, რომ ბოლო წლებში კონტროლის გამკაცრებაც შეინიშნება. მომხმარებლები პირველ რიგში უნდა მოერიდონ: ბაზრობებს, საწყობებს და არაბრენდულ ლოკაციებს. ბაზრობებზე საკმაოდ ხშირი შემთხვევებია, როდესაც სერტიფიკატებს და ეტიკეტებს აყალბებენ და ქვეყანაში პროდუქცია ისე შემოაქვთ. ბაზრის ზედამხედველობის სააგენტო ამ ყველაფრის კონტროლს ახორციელებს, მაგრამ ჩემი აზრით, კონტროლი უფრო ინტენსიური უნდა გახდეს", - აცხადებს კომპანიის დამფუძნებელი.ცნობისთვის, კომპანია Wishlist-ის შოურუმში ხელმისაწვდომია ბავშვთა სამყაროს კატეგორიაში არსებული ყველა ნივთი. პროდუქცია ევროსტანდარტების შესაბამისად სერტიფიცირებულია.კომპანიის ფილიალებში დაგხვდებათ მსოფლიოში ცნობილი წამყვანი ბრენდების მოდელები, როგორიცაა – Anex, Adamex, KikkaBoo, Graco, Pilsan, Baby Merc, Dede, Barbie, Polesie, Byox, Makani, Wader, Mochtoys, Paradiso Toys, Cangaroo/Moni და სხვა.წყარო: bp.ge
სხვა სიახლეები
„სამწუხაროდ, ყოველწლიურად, საქართველოში, 3-5 ათასამდე ადამიანი იღუპება ჰაერის დაბინძურებისგან გამოწვეული ავადობით და ეს სტატისტიკა დაახლოებით 500%-ით არის გაზრდილი 2010 წელთან შედარებით“, - რადიო „კომერსანტის“ ეთერში აღნიშნული განცხადება მოძრაობა „ჩემი ქალაქი მკლავს“ დამფუძნებელმა გიორგი ჯაფარიძემ გააკეთა.როგორც აქტივისტი განმარტავს, ჰაერის დაბინძურების ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი საავტომობილო საცობები და ასევე, ქაოსური მშენებლობებია.„თუ კვლავ გაგრძელდა ასეთი ქაოსური განაშენიანება, გარკვეული დროის შემდეგ დედაქალაქს დავკარგავთ, თუ რა თქმა უნდა, სატრანსპორტო პოლიტიკა არ შეიცვალა და სხვა მიმართულებით არ წავიდა. რა თქმა უნდა, საცობები და ქაოსური მშენებლობები ჰაერის დაბინძურების ერთ-ერთი სერიოზული მიზეზია“, - აცხადებს გიორგი ჯაფარიძე.მოძრაობა „ჩემი ქალაქი მკლავს“ დამფუძნებელი გიორგი ჯაფარიძე განმარტავს, რომ ტრანსსასაზღვრო დაბინძურება, რომელიც ბოლო დღეებში ქვეყანაში დაფიქსირდა, ბუნებრივი მოვლენაა, ეს არის უდაბნოს მტვერი, რომელიც არა მხოლოდ საქართველოში, არამედ სხვადასხვა ქვეყანაშიც აღწევს და ჰაერს აბინძურებს.„დედაქალაქში ჰაერის დაბინძურება დაახლოებით 6 ნოემბრიდან დაიწყო - ტრანსსასაზღვრო დაბინძურებას სმოგიც დაემატა და ერთიანობაში ეს ყველაფერი უკვე თვალხილული გახდა. თუმცა, მხოლოდ ვიზუალურ აღქმაზე რომ არ ვისაუბროთ, გვაქვს ჰაერის საზომი აპარატები, რომლებიც გადანაწილებულია 17 ქალაქში, ასევე, რამდენიმე ქალაქში სამთავრობო სადგურებიც აყენია და ორივე იმაზე მეტყველებს, რომ დედაქალაქსა და საქართველოს სხვადასხვა ქალაქში ჰაერი დღესაც დაბინძურებულია“, - ამბობს გიორგი ჯაფარიძე.მისივე თქმით, თავის დროზე თბილისი იმგვარად იყო განაშენიანებული, რომ სათანადოდ განიავებულიყო, თუმცა, მასიური და ქაოსური მშენებლობების შედეგად, სამწუხაროდ, გასანიავებელი სივრცეები ამოკეტილია.„ტრანსსასაზღვრო დაბინძურება ბუნებრივი მოვლენაა, ეს არის უდაბნოს მტვერი, რომელიც არა მხოლოდ საქართველოში, არამედ სხვადასხვა ქვეყანაშიც აღწევს და ჰაერს აბინძურებს. სწორედ ამიტომ არის საჭირო გასანიავებელი სივრცეები არა მხოლოდ დედაქალაქში, არამედ, ყველა ქალაქში, რათა მსგავსი მოვლენების დროს განიავება დროულად მოხდეს“, - ამბობს ჯაფარიძე.
საზოგადოება • 1763719523
აშშ-ში ფერმერებმა რძის პროდუქტების ფასების ვარდნის გამო, ადამიანებისთვის ძროხების ფასიანი მოფერების შეთავაზება დაიწყეს, - ეს პირველი შემთხვევა არ არის, წერს The Washington Post.მეურნეობების პატრონები ფასების ზრდის გამო ფერმის ხარჯების ზრდას და შემოსავლების შემცირებას განიცდიან. მათი თქმით, რძის წარმოებამ შემოსავლის გენერირება შეწყვიტა, ამიტომ მათ ფულის შოვნის ახალი გზების ძებნა უწევთ. ზოგიერთი ფერმერი ძროხებს წვრთნის, რომ უძრავად ისხდნენ და სტუმრებს თავი მიადონ. 30-წუთიანი სესიისთვის შინაური ცხოველის პატრონი საშუალოდ 15 დოლარს იღებს.ეს პრაქტიკა პირველად შეერთებულ შტატებში 2020 წელს პანდემიის დროს შენიშნეს.ამ ღონისძიებების მიმართ ინტერესი კვლავ დიდია და ვიზიტორები აღნიშნავენ, რომ ცხოველებთან კონტაქტი სტრესის მოხსნასა და მოდუნებაში ეხმარება. მაღალი მოთხოვნის გამო, ხალხმა უკვე დაიწყო სესიების დაგეგმვა მომავალი წლის გაზაფხულისთვის.ვრცლად snob.ru - ზე
მსოფლიო • 1763719438
საქართველოში ოქროს ფასი მცირედით გაიაფდა.. ამ დროისთვის თბილისის ოქროს ბირჟაზე 999-სინჯიანი 1 გრამი ოქრო 366 ლარი ღირს, 750-სინჯიანი - 274 ლარი, ხოლო 585-სინჯიანი 1 გრამი ოქროს ფასი 214 ლარია.რაც შეეხება ვერცხლს, 800 სინჯის 1 გრამი ვერცხლი 3.72 ლარი ღირს, ხოლო 999 სინჯის - 4.65 ლარი.მსოფლიო ბირჟებზე კი ერთი უნცია ოქრო, თბილისის დროით 12:30 საათისთვის, 4 036 დოლარი ღირს, რაც ერთდღიან პერიოდში 0.59%-ით დაკლებული ფასია. 2.53%-ით არის დაკლებული ვერცხლის ფასი, ამ დროისთვის ერთი უნცია ბირჟებზე 49.29 დოლარი ღირს.
საზოგადოება • 1763716272
პარიზი ტრენდს უერთდება და საზოგადოებრივი ტრანსპორტისთვის ქაღალდის ბილეთებზე (რომლებიც ბოლო 125 (!) წლის განმავლობაში იყო ხელმისაწვდომი) უარს ამბობს.ახლა დედაქალაქის ყველა მცხოვრებს და ვიზიტორს მოუწევს Navigo-ს სამგზავრო ბარათების აღება ან ბილეთების შეძენა აპლიკაციის საშუალებით.გადაწყვეტილება ეკოლოგიური მიზეზების გამო მიიღეს. ყოველწლიურად, პარიზის მეტროში დაახლოებით ნახევარი მილიონი ბილეთი იყიდება და მათი დასამზადებლად გამოყენებული ქაღალდის ტიპის გამო, ისინი გადამუშავებას არ ექვემდებარებიან.ვრცლად 34travel.me – ზე
მსოფლიო • 1763713194
„თბილისი პარკინგის“ თანამშრომლების მიერ გამოწერილი ჯარიმებით 10 თვეში ბიუჯეტი 12.479 ლარით შეივსო. კერძოდ, საქართველოს ნაერთი ბიუჯეტის შემოსულობების (კონსოლიდაციის გარეშე) მიხედვით, 2025 წლის იანვარ-ოქტომბერში, პარკირების ჯარიმებიდან ბიუჯეტში 12 479 169 ლარი შევიდა, წინა წლის იგივე პერიოდში 14 703 767 ლარი.ამასთან, წელს მხოლოდ ოქტომბერში, „თბილისი პარკინგის“ თანამშრომლების მიერ გამოწერილი ჯარიმებით ხაზინა 1.7 მლნ ლარით შეივსო.აღსანიშნავია, რომ სტატისტიკის მიხედვით, გაზრდილია ზოგადად საგზაო მოძრაობის წესების დარღვევისთვის ბიუჯეტში შესული თანხის მოცულობა.უფრო კონკრეტულად, ფინანსთა სამინისტროს მონაცემებით, წელს იანვარ-ოქტომბერში საგზაო მოძრაობის წესების დარღვევისთვის გამოწერილი ჯარიმებიდან ხაზინაში 217 763 035 ლარი შევიდა, წინა წლის იგივე პერიოდში 189 165 884 ლარი.ცნობისთვის, 2022 წლის შემოდგომიდან პარკირების წესების დარღვევაზე ჯარიმები გაიზარდა, ნაცვლად 10 ლარისა, 50 ლარი გახდა.
საზოგადოება • 1763713035
Ski პატრული, რომელიც ზამთრის კურორტებზე 2016 წლიდან პატრულირებდნენ, გასულ სეზონზე აღარ გამოჩენილან. ამან კი, ზამთრის კურორტებზე გამოწვევები შექმნა.დამსვენებლები ამბობდნენ, რომ განსაკუთრებული პრობლემა სათხილამურო ტრასებზე თოვლმავალი ტრანსპორტის უკონტროლო გადაადგილდება და ტრასებზე ალკოჰოლური თრობის ქვეშ სრიალი იყო, რაც საფრთხეს უქმნიდა როგორც ზრდასრულებს, ასევე მოზარდებსაც.უსაფრთხოების ნორმების დაცვაზე პასუხისმგებელი პირების არარსებობა, მენეჯმენტური პრობლემების წინაშე აყენებდა ზამთრის კურორტებზე მოქმედ ბიზნესებსაც.სსიპ „ბაკურიანის განვითარების სააგენტოს“ ხელმძღვანელმა ეკა ორჯონიკიძემ „ბიზნესპრესნიუსს“ უთხრა, რომ მათ დააყენეს კიდეც შესაბამის სამსახურებთან მოთხოვნა, რათა წელს ბაკურიანი Ski პატრულის გარეშე არ დარჩეს.„Ski პატრული აუცილებელია. შარშან არ იყო მხოლოდ, მანამ კი ჩვენ რაც აქ ვართ, ყოველ წელს. როგორც ვიცი, მიზეზი თბილისში განვითარებული მოვლენები იყო. ეს საკითხები დავაყენეთ ჩვენ შესაბამის სამსახურებთან შეხვედრაზე, რომ საკურორტო პოლიციის რეალური საჭიროება დგას ჩვენთან.ცალკე სსიპ არის მთის ტრასების სააგენტო, ისინი განსაზღვრავენ საჭიროებებს. თუმცაღა, ჩვენ სრული კოორდინაცია გვაქვს ერთმანთთან და თუ რაიმე მნიშვნელოვანია, ერთად გავდივართ ამ საკითხებს. შარშან ძალიან ბევრი შემთხვევა იყო, განსაკუთრებით ღამის საათებში, რომ ნასვამი პირი დაეჯახა ბავშვს ან რაღაც ჩხუბი მოხდა სრიალის დროს. როცა Ski პატრულია, უფრო მეტი თავშეკავებულობაა. კონტროლის მექანიზმი როცაა ჩართული, ნაკლები ნეგატიური რაღაც ხდება. აქედან გამომდინარე ვთვლი, რომ მთელი სეზონი თუ არა, არდადეგების დროს მაინც, როცა ძალიან დიდი ნაკადია ადამიანების, Ski პატრული აქ აუცილებლად უნდა იყოს“, - აცხადებს ეკა ორჯონიკიძე.„Ski პატრული გამოწვევა იყო გუდაურისთვისაც. „მთის კურორტების ბიზნეს ასოციაციის“ დამფუძნებლის, მირანდა ესაკიას თქმით, შარშან კურორტი უბედურ შემთხვევას სასწაულებრივად გადაურჩა.„შარშან არ გვყოლია და სასწაულმა გადაგვარჩინა, რომ რაღაც არ მოხდა. გასულ წელს ვითხოვდით Ski პატრულს და წელსაც იქნება თუ არა, არ გვაქვს ინფორმაცია. აუცილებელია, იმიტომ, რომ მთაზე ვერ კონტროლდება ე.წ. ბურანების გადაადგილება. წარმოიდგინეთ, სათხილამურო ტრასაზე, სადაც პატარა ბავშვებიც სრიალებენ, ბურანები დადიან 120 კმ/სთ სიჩქარით, რაც დაუშვებელია. ეს მთელს მსოფლიოში აკრძალულია სათხილამურო ტრასებზე უსაფრთხოებიდან გამომდინარე. უსაფრთხოების დაცვა არის Ski პატრულის პირდაპირი დანიშნულება, რომ ეს აღიკვეთოს. წარმოიდგინეთ, რა განუკითხაობა იქნებოდა შარშან“, - აცხადებს მირანდა ესაკია.გაიგზავნება თუ არა წელს კურორტებზე Ski პატრული, აღნიშნული კითხვით „ბიზნესპრესნიუსმა“ როგორც შინაგან საქმეთა სამინისტროს, ასევე „კურორტების განვითარების სააგენტოსაც“ მიმართა, თუმცა კითხვაზე პასუხი ამ დრომდე არ მიგვიღია. მათ პოზიციას პასუხების მიღებისთანავე შემოგთავაზებთ.bpn.ge
საზოგადოება • 1763708751










