საქართველოს ბანკი
ევროპის ზამთრის ახალგაზრდული ოლიმპიური ფესტივალისთვის მზადება დაიწყო - პროექტის მხარდამჭერია საქართველოს ბანკი

ევროპის ახალგაზრდული ოლიმპიური ფესტივალის საორგანიზაციო კომიტეტმა ბაკურიანში EYOF „ბაკურიანი 2025-ის“ ოფიციალური ჰიმნის წარდგენა გამართა და მონაწილეებს ფესტივალის თილისმა, მასკოტი „გუნდა“ გააცნო. ფესტივალის ოქროს სპონსორია საქართველოს ბანკი.ღონისძიების ფარგლებში, ბაკურიანის განახლებულ პარკში მოეწყო რეკრეაციული სივრცეები. სტუმრებს კი ადგილზე სიმბოლური საჩუქრები და უამრავი სიურპრიზი დახვდათ.„თილისმა „გუნდას“ სახელი იდეალურად გამოხატავს დათოვლილი კავკასიონის სულს. ის კავკასიური ფოცხვერია, რომელიც ამ თვალუწვდენელ მთებს სახლად მიიჩნევს. „გუნდას“ მოქნილობა და გამჭოლი მზერა ახალგაზრდა ოლიმპიელებისათვის აუცილებელი თვისებების: ძალის, მონდომებისა და სიზუსტის სიმბოლიზებაა. გუნდას მიზანია, შთააგონოს ახალგაზრდა სპორტსმენები, უშიშრად დაძლიონ თოვლიანი წინააღმდეგობები“, - აღნიშნავენ ევროპის ახალგაზრდული ოლიმპიური ფესტივალის საორგანიზაციო კომიტეტის გუნდში.„საქართველოს ბანკი ოლიმპიური ნაკრების მხარდამჭერია. ჩვენ მიზნად ვისახავთ, ხელი შევუწყოთ ახალბედა და უკვე გამოცდილ სპორტსმენებს, გამოავლინონ საკუთარი პოტენციალი და ადგილი დაიმკვიდრონ როგორც ლოკალურ, ასევე საერთაშორისო ასპარეზზე. ჩვენ გვჯერა ახალგაზრდების და მათი უსაზღვრო შესაძლებლობების, ამიტომ აქტიურად ვაგრძელებთ მათ მხარდაჭერას. ვიმედოვნებთ, რომ ახალი ჰიმნი და მასკოტი იქნება ერთგვარი მოტივაცია როგორც სპორტსმენებისთვის, არ გაჩერდნენ და ამასთანავე, გულშემატკივრებისთვის, რომ მხარი დაუჭირონ მათ წარმატებისკენ მიმავალ გზაზე“, - აღნიშნავენ საქართველოს ბანკის გუნდში.

1709288360

საქართველოს ბანკმა ქალი მეწარმეებისთვის ბიზნესის განვითარების შესახებ ვორქშოპი გამართა
საქართველოს ბანკმა ქალი მეწარმეებისთვის ბიზნესის განვითარების შესახებ ვორქშოპი გამართა

საქართველოს ბანკი, როგორც ბიზნესის აქტიური მხარდამჭერი, მეწარმეების ხელშეწყობას და მათ საჭიროებებზე მორგებული ინიციატივების განხორციელებას განაგრძობს. ამჯერად, ბანკმა EU4Business-თან და EFSE Entrepreneurship Academy-სთან თანამშრომლობით, ქალი მეწარმეებისთვის ვორქშოპი „როგორ დავგეგმოთ ბიზნესის განვითარება“ გამართა.საქართველოს ბანკის მიერ ორგანიზებულ ორდღიან შეხვედრას ბიზნესკონსულტანტი და Start - Business Solutions-ის მმართველი პარტნიორი, ლარისა პატარაია უძღვებოდა. ქალ მეწარმეებთან შეხვედრაზე მან ბიზნესის გაფართოებისა და გაძლიერების შესახებ ისაუბრა.შეხვედრები საქართველოს ბანკის მიერ ბიზნესისთვის სპეციალურად შექმნილ 4B-ის სივრცეში ჩატარდა და მას 30-ზე მეტი მეწარმე ქალი დაესწრო. შეხვედრაზე სპიკერმა მიმოიხილა ისეთი თემები, როგორებიცაა:🔵 როგორ დავგეგმოთ ბიზნესის განვითარება;🔵 როგორ მივიღოთ სტრატეგიული გადაწყვეტილებები და შევამციროთ წარუმატებლობის რისკები;🔵 როგორ შევიმუშაოთ სტრატეგიული განვითარების გეგმა;🔵 როგორ განვსაზღვროთ რესურსები და ვიზრუნოთ საქმიანობის წარმატებაზე.გარდა ამისა, ვორქშოპის მონაწილეებს ჰქონდათ შესაძლებლობა, უფასოდ გაევლოთ 1-საათიანი ინდივიდუალური კონსულტაცია მომხსენებელთან და განეხილათ საკუთარი ბიზნესის სტრატეგიული გეგმები.„მცირე და საშუალო ბიზნესის, განსაკუთრებით კი ქალი მეწარმეების მხარდაჭერა საქართველოს ბანკის სტრატეგიის ნაწილია. ჩვენ არაერთ საგანმანათლებლო პროექტს ვახორციელებთ, რათა ხელი შევუწყოთ ქალების ეკონომიკურ გაძლიერებას და ბიზნესში ბარიერების შემცირებას. მოხარული ვართ, რომ გვქონდა შესაძლებლობა, ქალი მეწარმეებისთვის ჩაგვეტარებინა  ვორქშოპი ბიზნესის განვითარების საკითხებზე და მათთვის მიგვეცა შესაძლებლობა, საკუთარი ბიზნესის გამოწვევები თუ გეგმები კვალიფიციურ სპეციალისტთან ერთად განეხილათ. საქართველოს ბანკი ბიზნესის წარმომადგენლებს მომავალშიც არაერთ მსგავს ინიციატივას შესთავაზებს“, - ამბობს რუსუდან ბარათაშვილი, მცირე და საშუალო ბიზნესის დამატებითი ღირებულების სერვისების განვითარების დეპარტამენტის დირექტორი.

1709285964

ენერგოეფექტური ღუმელები
დუშეთში ენერგოეფექტური ღუმელების საწარმო გაიხსნა

გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის მინისტრმა ოთარ შამუგიამ, გაეროს განვითარების პროგრამის (UNDP) მუდმივი წარმომადგენლის მოადგილემ საქართველოში, ანნა ჩერნიშოვამ და მცხეთა-მთიანეთის მხარის რწმუნებულმა, დავით ნოზაძემ ენერგოეფექტური ღუმელების ახლად გახსნილი საწარმო მოინახულეს.ამის შესახებ ინფორმაციას გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტრო ავრცელებს.მათივე ცნობით, კომპანიამ „ესკო-ესი“ ენერგოეფექტური ღუმელების საწარმოს მოსაწყობად 2 მლნ ლარის ინვესტიცია განახორციელა, შეღავათიანი აგროკრედიტის ოდენობა 1,5 მლნ ლარია, ხოლო 500,000 ლარი გადამმუშავებელი და შემნახველი საწარმოების თანადაფინანსების პროგრამის ფარგლებში მიიღო. კომპანია, როგორც მწარმოებელი, ჩართულია „ენერგოეფექტური ღუმელების თანადაფინანსების პროგრამაში“. „ჩვენთვის მნიშვნელოვანია ხელი შევუწყოთ ქვეყანაში ენერგოეფექტური ტექნოლოგიების დანერგვას, რათა შევამციროთ გარემოზე ზეწოლა. ახალი საწარმო სახელმწიფოს მხარდაჭერით გაიხსნა და კომპანიის მიერ დაფინანსების ნაწილი სრულად სახელმწიფოს მხრიდან იქნა მობილიზებული. მნიშვნელოვანია, რომ აქვეა საგანმანათლებლო კომპონენტიც, კერძოდ, განათლების სამინისტროს მხარდაჭერით პროფესიული კუთხით დაინტერესებული პირების გადამზადება ხდება. უნდა აღინიშნოს, რომ GIZ-ის მხარდაჭერით გვაქვს პროექტი, რომლის ფარგლებშიც ვეხმარებით მოსახლეობას, დაინტერესებულ პირებს, რომ შეისყიდონ ენერგოეფექტური ღუმელები და დაახლოებით 200-მდე ოჯახმა უკვე ისარგებლა. ვფიქრობთ, უფრო მეტ მხარდაჭერას, რათა კიდევ უფრო გაიზარდოს დაინტერესება ამ კუთხით”, - განაცხადა ოთარ შამუგიამ.„ენერგოეფექტიანი ღუმელების გასათბობად გამოიყენება თხილის და კაკლის ნაჭუჭისგან დამზადებული ბიომასა, რაც ხელს უწყობს გარემოში ემისიების შემცირებას და ტყის რესურსების რაციონალურ გამოყენებას. UNDP-ს მხარდაჭერით, ადგილობრივ მცხოვრებლებს 40 ენერგოეფექტიანი ღუმელი უკვე გადაეცა, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია“, - განაცხადა UNDP-ის მუდმივი წარმომადგენლის მოადგილემ საქართველოში, ანნა ჩერნიშოვამ.კომპანიის „ესკო-ესი“ და მწვანე ინჟინერიის ცენტრის დამფუძნებლის, ზაალ ხელაძის განცხადებით, სახელმწიფოს მხარდაჭერით გახსნილ ახალ საწარმოში 25 ადამიანია დასაქმებული. კომპანია 5 წლიანი პროექტის ფარგლებში 33 ათასი ღუმელის დამზადებას და საქართველოს სრულად მოცვას გეგმავს.„UNDP-ისა და GEF-ის მცირე გრანტების პროგრამების ხელშეწყობით, პროგრამის „განახლებადი და ენერგოეფექტიანი ტექნოლოგიების ხელშეწყობა მოსახლეობის სოციალურ ეკონომიკური სარგებლის უზრუნველყოფის და ყოფის გაუმჯობესების მიზნით“ ფარგლებში, კომპანია „ესკო-ესი“ ახორციელებს სოციალურ პროექტს „სითბო ყველას“, რომელიც დუშეთის მუნიციპალიტეტში სოციალურად დაუცველი ოჯახებისთვის ენერგოეფექტიანი ღუმელების უსასყიდლო გადაცემას ითვალისწინებს.აღსანიშნავია, რომ სოფლის განვითარების სააგენტოს მიერ ენერგოეფექტური წარმოების მხარდაჭერის მიმართულებით გაცემულია გრანტი 600 000 ლარზე მეტის ოდენობით, ამავე მიზნობრიობით გაცემული „შეღავათიანი აგროკრედიტის“ ოდენობა 1,7 მლნ ლარს აღემატება.ახალი საწარმოს გახსნის ღონისძიებას სოფლის განვითარების სააგენტოს დირექტორი, ადგილობრივი ხელისუფლების წევრები, ავსტრიის საელჩოს, კავკასიის გარემოსდაცვითი არასამთავრობო ორგანიზაციების ქსელის (CENN), არასამთავრობო ორგანიზაციების, მედიისა და ბიზნესის სექტორის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ,“ - აღნიშნულია გავრცელებულ ინფორმაციაში. 

1709279803

სამუშაო გარემოს მრავალფეროვნება თიბისიში
სამუშაო გარემოს მრავალფეროვნება თიბისიში

თიბისი 32 წელია დამოუკიდებელ საქართველოსთან ერთად ვითარდება, მუდმივად ცდილობს, თანამშრომლებს ჯანსაღი სამუშაო პირობები და განვითარების უსაზღვრო შესაძლებლობები შესთავაზოს. აქ იციან, რა სჭირდება ადამიანს იმისთვის, რომ თავი კომფორტულად იგრძნოს და თავისი საქმე სიყვარულითა და ენთუზიაზმით აკეთოს. თიბისიში სამუშაო გარემო უდიდეს გავლენას ახდენს თითოეულ თანამშრომელზე და შესაბამისად, კომპანიის წარმატებაში.„თიბისი სწავლისა და განვითარების მუდმივ შესაძლებლობას მაძლევს. აქ აფასებენ ინოვაციებს, თანამშრომლობასა და პროფესიულ წინსვლას" — პროდუქტის დიზაინერი, ია ხარაბაძე.„თიბისელობა ნიშნავს ერთი დიდი გუნდის წევრობას, სადაც განვითარებისა და სიახლეების აღმოჩენის უსაზღვრო შესაძლებლობა გაქვს“ — ლუკა მირიანაშვილი, თიბისის მონაცემთა ანალიტიკოსი.თიბისიში თანამშრომლებზე ზრუნვა და მათი მხარდაჭერა მნიშვნელოვანია, მათ პიროვნული და კარიერული განვითარების არაერთ შესაძლებლობას სთავაზობს: გარდა ჯანმრთელობის სტანდარტული დაზღვევისა, თიბისელებს აქვთ სიცოცხლისა და კრიტიკული დაავადებების დაზღვევაც. მენტალური ჯანმრთელობის პროგრამის ფარგლებში, თიბისიში დასაქმებულები სარგებლობენ ფსიქოლოგთან ვიზიტით, გასვლითი ვარჯიშებით, თერაპიული ვორქშოპებით, სპეციალური ფასდაკლებებით, სხვადასხვა პროფესიული გამოცდილების მიღების შესაძლებლობით, სპორტული აქტივობებითა თუ გასართობი შეხვედრებით.თუ გინდა შენც იყო ისეთი გუნდის წევრი, სადაც იქნება ჯანსაღი ურთიერთობები, მრავალფეროვანი და საინტერესო გარემო და განვითარების არაერთი შესაძლებლობა, მაშინ გაგიმართლა — თიბისის გუნდი ახალ წევრებს ეძებს.შეუერთდი თიბისის და გახდი დიდი ცვლილებების მონაწილე — გახდი თიბისელი.

1709201103

ჩიზქეიქერი
„ჩიზქეიქერი“ გაყინული საკონდიტრო ნაწარმის მასიურ წარმოებას გეგმავს

ონლაინ კონცეფციის საკონდიტრო  „ჩიზქეიქერი“, რომელიც ამჟამად 20-მდე დასახელების ტკბილეულს (ჩიზქეიქი, ქაფქეიქი, პანაკოტა, შოკოლადის კექსი და ა.შ)  აწარმოებს, წარმოების გაფართოებას გეგმავს.როგორც კომპანიის დამფუძნებელი ვეკო დოდაშვილი „ბიზნესპარტნიორთან“ აცხადებს,  განიხილება საკონდიტრო პროდუქციის, მათ შორის, ფენოვანი ტკბილეულის გაყინული ფორმით წარმოების დაწყება.  კომპანიამ გადაწყვეტილება ჩიზქეიქებზე მზარდი მოთხოვნის გამო მიიღო.მისი ინფორმაციით, პროექტი, რომელიც ახალი წარმოების მოწყობას გულისხმობს,  უკვე დამუშავებულია, მოძიებულია ინვესტორიც და უახლოეს რამდენიმე თვეში წარმოების პროცესიც დაიწყება.პროექტის ფარგლებში აშენდება ახალი საწარმო (ავჭალაში), რომელშიც მხოლოდ გაყინული საკონდიტრო პროდუქციის ხაზი იქნება, არსებული კი, რომელიც საბურთალოზე მდებარეობს, დარჩება და არაგაყინული ტკბილეულის წარმოების ხაზს მოემსახურება.  ახალ საწარმოში დამზადებული გაყინული საკონდიტრო ნაწარმი პირველ რიგში, კორპორატიული კლიენტისა და შემდეგ უკვე საცალო მომხმარებლებისთვის იქნება ხელმისაწვდომი.მისი ინფორმაციით, უკვე მიმდინარეობს მოლაპარაკება HORECA სექტორის წარმომადგენლებთან, რომლებიც ‘’ჩიზქეიქერის“ ძირითადი მომხმარებლები იქნებიან.‘’ფართომასშტაბიანი საწარმოს დაფარვის არეალი საქართველოს მთელ ტერიტორიას მოიცავს. ვიმედოვნებთ, რომ ჩვენი წარმოება განსაკუთრებით HORECA ბიზნესისთვის იქნება საინტერესო, მაქსიმალურად მოახდენს ხარჯების ოპტიმიზაციას. გაყინული საკონდიტრო ნაწარმის და ფენოვანი ცომის ტკბილეულის მასიური წარმოება პირველად იწყება საქართველოში და ჩვენი პროექტის მიმართ დიდ ინტერესს ველოდებით.  გათვლა გვაქვს საშუალო და მაღალ სეგმენტზე, რომელიც ხარისხს ანიჭებს უპირატესობას. ინდუსტრიალიზაცია ხელს შეუწყობს, რომ დისტრიბუციის ხაზი უფრო მეტად გაფართოვდეს“, - განმარტავს „ჩიზქეიქერის“ დამფუძნებელი.რაც შეეხება წარმოების წლიურ მოცულობას, მისი ინფორმაციით, დეტალები ძირითადად წარმოების დაწყების შემდეგ დაზუსტდება.ცნობისთვის, „ჩიზქეიქერი“ 2019 წელს შეიქმნა. პროექტში დაახლოებით 200 000-500 000 ლარის ინვესტიცია ხორციელდება.

1709197696

თიბისი
ავტოდაზღვევის პროდუქტი დისტრიბუტორებისთვის თიბისი დაზღვევაში

თიბისი დაზღვევა ბიზნესებს ახალ პროდუქტს, სადისტრიბუციო ავტომობილების დაზღვევას, სთავაზობს. პროდუქტი განკუთვნილია მეწარმეებისთვის და კომპანიებისთვის, რომლებიც გადაზიდავენ საქონელს საქართველოს ტერიტორიაზე.განსხვავებით სტანდარტული ავტოდაზღვევისგან, სადისტრიბუციო ავტომობილების დაზღვევის პოლისი ანაზღაურებს როგორც მანქანისთვის, მგზავრებისა და მძღოლისთვის, ასევე მანქანაში განთავსებული საქონლისთვის მიყენებულ ზიანს.დაზღვევა დაფარავს თქვენს ხარჯებს იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი სადისტრიბუციო ავტომობილის ძარას დააზიანებს ავტოსაგზაო შემთხვევა, ხანძარი ან აფეთქება, ვანდალიზმი, ცხოველი ან ფრინველი, სტიქიური მოვლენა, საგნის დაცემა, ქურდობა ან ყაჩაღობა; ასევე პოლისით გათვალისწინებულია ზარალის ანაზღაურება, რომელიც გამოწვეულია მესამე პირის ქონებისა და ჯანმრთელობის, დაზღვეული ავტომობილის მძღოლისა და მგზავრების, ავტომობილში არსებული გადასაზიდი ტვირთის დაზიანებით.დაზღვევასთან დაკავშირებით დეტალურ ინფორმაციას შეგიძლიათ თიბისი დაზღვევის საიტზე გაეცნოთ.

1709195873

ბაზისბანკი
ბაზისბანკის მხარდაჭერით, საცხოვრებელი კომპლექსი „არენა რეზიდენს ბათუმი“ შენდება

ბაზისბანკის მხარდაჭერით, ბათუმის ყველაზე პრესტიჟულ და აქტიურად განვითარებად ლოკაციაზე, საფეხბურთო სტადიონთან პრემიუმ კლასის საცხოვრებელი კომპლექსი “არენა რეზიდენს ბათუმი” შენდება. პროექტის განსახორციელებლად, ბაზისბანკის მიერ გაწეული ფინანსური მხარდაჭერა 5 მილიონ აშშ დოლარს შეადგენს.არენა რეზიდენსი 37,000 მ²-ზე გაშენებული 25-სართულიანი მრავალფუნქციური კომპლექსია, რომელიც ტბელ აბუსერიძის #21-ში მდებარეობს, რომელშიც მობინადრეებს რეკრეაციული ზონა დახვდებათ დროის სასიამოვნოდ გასატარებლად. კომპლექსი ასევე მოიცავს 132 ავტომობილზე გათვლილ 4-დონიან მიწისქვეშა და მიწისზედა ავტოსადგომს, 24/7 დაცვას და ვიდეოკონტროლს.კომპლექსის ინფრასტუქტურა მოიცავს კეთილმოწყობილ სპორტ დარბაზს, სპას და საცურაო აუზს, ასევე რესტორანსა და ლაუნჯს ტერასაზე. პანორამულ ხედებს ქალაქის, მთისა და ზღვის ხედებით.კომპლექსის ადგილმდებარეობა იდეალურია როგორც საცხოვრებლად, ასევე ინვესტირებისთვის. არენა რეზიდენს ბათუმი გამოირჩევა მაღალი ხარისხის მშენებლობით, თანამედროვე დიზაინით, პრემიუმ კლასის ინფრასტრუქტურითა და სერვისებით.საცხოვრებელ კომპლექსს აშენებს დეველოპერული კომპანია, რომლისთვისაც კომფორტული და ხარისხიანი ცხოვრების უზრუნველყოფა მთავარი პრიორიტეტია. იქმნება ინდივიდზე მორგებული გარემო, სადაც სიმყუდროვე და თანამედროვე სერვისები მთავარი ღირებულებაა. არენა რეზიდენსის პარტნიორია სამშენებლო კომპანია ARCON-ი, 12 წლიანი გამოცდილებით სამშენებლო ბაზარზე.კომპლექსის მშენებლობა 2024 წლის დეკემბერში სრულდება და ბინის შეძენის მსურველებს ბაზისბანკი გამარტივებული იპოთეკური სესხით სპეციალურ შეთავაზებას სთავაზობს.განაცხადის შევსება მომხმარებელს შეუძლია ონლაინპროექტის შესახებ დეტალებს გაეცნობით აქ – არენა რეზიდენს ბათუმი

1709193232

Pepperboy
Pepperboy - პანაზიური სამზარეულოს და მიქსოლოგიის ჰაბი თბილისში, თიბისისთან პარტნიორობით გაფართოებას გეგმავს

აღმოსავლეთ აზიის სამზარეულოს, რომელიც მსოფლიოს წამყვან ქალაქებში სულ უფრო მეტ პოპულარობას იძენს, საქართველოში არსებობის ხანმოკლე, მაგრამ დინამიკური განვითარების ისტორია აქვს. დღეს ქართულ ბაზარზე აზიური კულინარია – სტანდარტული სწრაფი კვებიდან ორიგინალური კონცეფციის რესტორნებამდე – უხვადაა წარმოდგენილი. აზიური კერძებით უბრალოდ წახემსება თუ მათი მნიშვნელოვანი მოვლენის ნაწილად ქცევა, თბილისში იოლად შეიძლება, თუმცა რესტორან Pepperboy-ს ამ მრავალფეროვნებაშიც გამორჩეული ადგილი უჭირავს. ამას რამდენიმე მიზეზი განაპირობებს.უმთავრესი მაინც რესტორნის გასტრონომიული კონცეფციაა. Pepperboy პანაზიური რესტორანია და მენიუს გეოგრაფიული, კულტურული თუ საგემოვნო მრავალფეროვნება აზიური კერძების ყველაზე მომთხოვნ და გამოცდილ მოყვარულებსაც, ორიგინალური გადაწყვეტებით და მუდმივი სიახლეებით აკვირვებს. პანაზიური გულისხმობს არა აზიის რომელიმე ქვეყნის ეთნიკურ სამზარეულოს, არამედ მენიუს, რომელიც აერთიანებს კერძებს აზიის სხვადასხვა ქვეყნებიდან, ესენია: იაპონია, კორეა, ტაილანდი, ჩინეთი და სხვა.Pepperboy ქართულ ბაზარზე 2018 წელს გამოჩნდა, როგორც პანაზიური კულინარიის პიონერი.  მან, მანამდე უცნობ კერძებთან და კულტურებთან ზიარებით, ასევე სხვადასხვა ქვეყნის სამზარეულოს ერთ სივრცეში თავმოყრით, განსხვავებული კულინარიული გამოცდილების შექმნა შეძლო.თინა ხაფავასთვის რესტორანი გახსნისთანავე საყვარელ ადგილად იქცა, რომელსაც მეგობრებთან ერთად ხშირად სტუმრობდა. პანდემიამ მთელი კულინარიული ინდუსტრია დააზარალა და გამონაკლისი არც Pepperboy აღმოჩნდა. სწორედ პანდემიის პერიოდში გაიცნო თინამ რესტორნის დამფუძნებელი და შეფი ანა დონდუა და ზუსტად მაშინ გაჩნდა Pepperboy-ს ბაზარზე დაბრუნების იდეა.„ეს ყველაფერი იოლი არ იყო. გახსნას წინ ერთწლიანი მოსამზადებელი პერიოდი უძღოდა. სწორედ ეს დრო დასჭირდა კონცეფციის და მენიუს განახლებას, რებრენდინგს, დიზაინის და, რაც მთავარია, ინვესტიციის მოძიებას.2018-ში გახსნილ რესტორანს სამზარეულოს მრავალფეროვანი და მდიდარი  კონცეფცია გამოარჩევდა.პარტნიორებმა, დიდი ფიქრის და მსჯელობის შედეგად, გადაწყვიტეს  ახალ რესტორანს ბარის და კერძოდ მიქსოლოგიის კონცეფციაც ასეთივე მრავალფეროვანი ჰქონოდა და რესტორნის სტუმრებისთვის, სასმელების შემთხვევაშიც, გასტრონომიული გამოცდილების მთელი პალიტრა შეეთავაზებინათ.დამფუძნებლებმა ოქროს შუალედის პოვნა მოახერხეს – მათ განაახლეს კონცეფცია და თავიანთი ხელწერა კიდევ უფრო მკაფიო გახადეს, როგორც სამზარეულოს მიმართულებით, ისე ბარის მრავალფეროვანი შეთავაზებებით დაუნიკალური კოქტეილებით. რა თქმა უნდა, ბრენდის ფილოსოფია კვლავ უცვლელი რჩება და დამფუძნებლებიც და სრულიად „ფეფერბოის“ გუნდიც ბრენდის ცენტრალურ იდეას ერთგულად ემსახურება. „ფეფერბოი“  ცდილობს მის სტუმრებს შესთავაზოს დაუვიწყარი გასტრონომიული გამოცდილება გამორჩეული და საინტერესო კულინარიული და მიქსოლოგიური გადაწყვეტებით, განსხვავებული და მეგობრული მომსახურებით და გარემოთი.„ჩვენ მუდმივად საკუთარ  თავზე ვმუშაობთ, გვსურს, რომ ყოველი სტუმრის ვიზიტი სასიამოვნო გამოცდილებად ვაქციოთ, და ჩვენი მიზნის და ჩვენი საოცარი მეგობრების ერთგული ვრჩებით. ჩვენი მიზანია საქართველოს გასტრონომიულ სცენაზე ლიდერები გავხდეთ, შევქმნათ ყველასთვის საყვარელი ბრენდი და ადგილი, სადაც ახალი აღმოჩენებისთვის ისევ და ისევ ბრუნდები“, - ამბობს თინა.პირველი, რასაც რესტორნის სტუმარი ამჩნევს, მენიუს მრავალფეროვნებაა - იაპონური რამენი, კორეული ფერმენტირებული კიმჩი, ტაივანური ფაფუკი ბაოები, პად ტაი და სხვა. „ჩვენი მენიუ ცოცხალი ორგანიზმივით არის - სეზონების და ინსპირაციების მიხედვით იცვლება, მუდმივად ახალი და საინტერესო კერძები ემატება “ - ამბობს თინა და აგრძელებს - „ჩემი პარტნიორი და „ფეფერბოის“ შეფი დეტალურად სწავლობს ყველა კერძის დამზადების ტრადიციული ხერხებს, მის წარმომავლობას და, მათზე დაყრდნობით, რეცეპტებს თანამედროვე ხედვით და უნიკალური გადაწყვეტებით ქმნის“.კერძების ინგრედიენტების ნაწილი აზიიდან ჩამოდის, ნაწილს - ადგილობრივ ბაზარზე იძენენ, ორგანული სალათები და იშვიათი დასახელების აზიური მცენარეები კი თავად რესტორანში მოჰყავთ - „Spacefarms“-ის „Dots by Spacefarms“-ის მდგრად მოდულარულ ფერმაში.გემრიელი კერძები რესტორნის ერთადერთი ღირსშესანიშნაობა არაა. სივრცე და ინტერიერის დიზაინი ასევე აღნიშვნის ღირსია. Pepperboy ორი, ერთმანეთისგან საგრძნობლად განსხვავებული სივრცისგან შედგება. შიდა სივრცე უფრო მონოლითურია, გარე სივრცე კი ბუნებასთან მეტადაა შერწყმული – აქ სტუმარს თბილისურ გარემოსთან ინტეგრირებული აზიური ელემენტები ხვდება.რესტორნის სტუმრები, ასაკობრივად თუ საქმიანობის მხრივ, ერთმანეთისგან ძალზე განსხვავდებიან, მაგრამ ყველა მათგანზე ერთის თქმა შეიძლება – Pepperboy-ს სტუმრებს ახალი გემოების აღმოჩენა სურთ და, უმეტეს შემთხვევაში, დარწმუნებული არიან, რომ რესტორანი იმედს არ გაუცრუებთ.„როცა ადამიანებისგან ვისმენთ, რომ ეს მათი საყვარელი ადგილი გახდა, ვხვდებით, რომ სწორ გზას ვადგავართ. შესაბამისად, უფრო მეტი შრომა და თავდადება აღარ გვეზარება. ცხადია, გაფართოებაზეც ვფიქრობთ. დაახლოებით ერთი წელია, რაც თიბისი ბანკთან ვთანამშრომლობთ. თიბისი და „აწარმოე საქართველოში“ ჩვენი ბიზნესპარტნიორები არიან. ჩვენი ბიზნესის იდეურ და გეოგრაფიულ გაფართოებაში მათი როლი გადამწყვეტი იქნება“.

1709111964

გალტ & თაგარტმა  საქართველოში სეკურიტიზაციის პერსპექტივებზე კონფერენციას უმასპინძლა
გალტ & თაგარტმა  საქართველოში სეკურიტიზაციის პერსპექტივებზე კონფერენციას უმასპინძლა

გალტ & თაგარტმა,  USAID-ის ეკონომიკური მმართველობის პროგრამის მხარდაჭერით, საქართველოში სეკურიტიზაციის განვითარების შესახებ კვლევის შედეგები წარადგინა. კონფერენციაში მონაწილეობდნენ საინვესტიციო ფონდები, საერთაშორისო საფინანსო ინსტიტუტები, კერძო და საჯარო სექტორის წარმომადგენლები.გალტ & თაგარტის კვლევა მოიცავს სეკურიტიზაციის განვითარების ტენდენციებს როგორც განვითარებულ, ისე განვითარებად ქვეყნებში და ამ ანალიზის საფუძველზე განიხილავს სეკურიტიზაციის  პერსპექტივებს საქართველოში.სეკურიტიზაციის განვითარების შესაძლებლობების გამოსავლენად გალტ & თაგარტმა გამოიკითხა ბაზრის ყველა მოთამაშე, მათ შორის საერთაშორისო და ადგილობრივი საფინანსო ინსტიტუტები, სახელმწიფო კომპანიები, საინვესტიციო ფონდები და სხვა პოტენციური ინვესტორები. აღნიშნულის  შედეგად და საერთაშორისო გამოცდილების გათვალისწინებით გამოვლინდა ის შესაძლებლობები და გამოწვევები, რაც საქართველოში სეკურიტიზაციის განვითარებასთან არის დაკავშირებული. ამასთან, შემუშავდა დეტალური რეკომენდაციები, რომელიც ეხება როგორც მოთხოვნის მხარეს (ინვესტორებს), ისე სეკურიტიზაციის პროდუქტების პოტენციურ ბენეფიციარებს (originators).„კაპიტალის ბაზრის განვითარება აქტიურად მიმდინარეობს საქართველოში. ამ კუთხით სხვადასხვა ინსტრუმენტის დანერგვა და ამ ინსტრუმენტებზე საუკეთესო საერთაშორისო გამოცდილების საქართველოში გადმოტანა მნიშვნელოვანია. გალტ & თაგარტი აქტიურად არის ჩართული საქართველოში კაპიტალის ბაზრის განვითარებაში. შარშან USAID-ის ეკონომიკური მმართველობის პროგრამის ფარგლებში ჩვენ კერძო კაპიტალის შესახებ წარვადგინეთ კვლევა. დღეს, იგივე პროგრამის ფარგლებში სეკურიტიზაციის განვითრების შესაძლებლობაზე გვაქვს წარმოდგენილი ანგარიში. ვფიქრობთ, რომ USAID-ის და სხვა დონორების მხარდაჭერა ამ ტიპის კვლევებისადმი მნიშვნელოვანია საქართველოში ალტერნატიული დაფინანსების წყაროების განვითარებისთვის“, - განაცხადა გალტ & თაგარტის კვლევების დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ევა ბოჭორიშვილმა.

1709103632

„კარტინგ ლილო“
„კარტინგ ლილო“ ახალ სეზონს განახლებული ინფრასტრუქტურით შეხვდება - ინვესტიცია $70 000

სპორტული  სივრცე „კარტინგ ლილო“ მომხმარებელს განახლებულ სივრცეში უმასპინძლებს. როგორც კომპანიის თანადამფუძნებელი და დირექტორი მალხაზ მთვარელიშვილი აცხადებს, მაღალი მოთხოვნიდან გამომდინარე რამდენიმე კარტინგის დამატება გადაწყდა. გარდა ამისა, მოეწყობა მოსასვენებელი სივრცე, რომ მომხმარებელს ლოდინი უფრო მოწესრიგებულ გარემოში უწევდეს.იქიდან გამომდინარე, რომ კარტინგი ღია სივრცეში ეწყობა, ზამთარი სპორტის ამ სახეობისთვის ნაკლებად პოპულარული სეზონია.„კარტინგი ღია სივრცეშია, ამიტომ  დამოკიდებული ვართ ამინდზე, ახალ სეზონს გაზაფხულზე ვიწყებთ და 20 ახალ კარტინგს ვამატებთ. აქამდე 10  იყო. მოთხოვნა საკმაოდ აქტიურია, ფაქტობრივად თვიდან თვემდე მატულობდა, ამიტომ გადავწყვიტეთ შესაბამისი ინფრასტრუქტურის  მოწყობა. გაკეთდება ასევე  მოსასვენებელი ადგილი, რომ მომხმარებელს ღია სივრცეში არ უწევდეს რიგში დგომა. მოლოდინია, რომ ახალ სეზონზე დატვირთულობას გავასამმაგებთ, ამისთვის ყველა პირობაა, რაც მთავარია, მოთხოვნა აქტიურია და სპორტის ეს სახეობა ძალიან პოპულარულია საქართველოში“, - აცხადებს მალხაზ მთვარელიშვილი.მისივე ინფორმაციით, კარტინგის ბაზარზე ერთ-ერთი გამოწვევა ტექნიკურ საკითხს და პროფესიულ კადრს უკავშირდება, რაც უკვე ახალი სეზონის წინ მოგვარებულია.,,კარტინგის ბიზნესისთვის ტექნიკური მხარეა გამოწვევა. მცირე ზომის მანქანებია და სჭირდება მუდმივი  მონიტორინგი, რაზედაც პროფესიონალები მუშაობენ. მექანიკოსების გარკვეული პრობლემა იყო, მაგრამ კადრი გადავამზადეთ. ტექნიკური საკითხების მოსაგვარებლად დიდი დრო დავხარჯეთ, მაგრამ სამაგიეროდ გამართული ინფრასტრუქტურაა, სტანდარტს მაქსიმალურად ვაკმაყოფილებთ.  გვაქვს დიდი ზომის სარბენი ტრასა, რომლის კონფიგურაციებს ხშირაც ვცვლით. კარტინგის დამატებასთან ერთად კადრების გაორმაგება მოგვიწევს“, - აღნიშნავს მალხაზ მთვარელიშვილი.მისი ინფორმაციით, სარბენი ტრასის ერთი წრის სიგრძე 700 მეტრს შეადგენს, რაც ოპტიმალური მოცულობაა. გარდა ამისა, 2024 წელს კარტინგის სკოლა გაიხსნება. ახალ პროექტთან დაკავშირებით ‘’კარტინგ ლილო“  საავტომობილო სპორტის ფედერაციასთან თანამშრომლობს.რაც შეეხება კარტინგის ტარიფს, 10 წუთით სარგებლობის საფასური 25 ლარს შეადგენს, თუმცა მომავალ სეზონზე მაღალი დანახარჯის გამო გადასახადის მცირედი გაძვირება იგეგმება.ცნობისთვის,„კარტინგ ლილო“ 2023 წლის აპრილში გაიხსნა. პროექტის საინვესტიციო ღირებულებამ $40 000  შეადგინა.  ახალი ინფრასტრუქტურის განხორციელება კომპანიას $70 000 უჯდება.

1709046397

Mastercard
Mastercard-სა და ლიბერთის შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა

Mastercard-სა და ლიბერთის შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა, რომლის მიზანიც საქართველოში ფინანსური განათლების ხელშეწყობაა. პარტნიორობის პირველ ეტაპზე, ლიბერთიMastercard-ის ფინანსური განათლების პროექტში* ჩაერთვება, რომელიც სპეციალურად ეთნიკური და რელიგიური უმცირესობების გაძლიერების მიზნით შეიქმნა. ეს ტრანსფორმაციული ინიციატივა მიზნად ისახავს გადაჭრას მიკრო, მცირე და საშუალო საწარმოების (MSME) და კერძო პირების წინაშე მდგარი უნიკალური გამოწვევები ქვემო ქართლში, სამცხე-ჯავახეთში, კახეთსა და მთიან აჭარაში, სადაც მრავალფეროვანი კულტურა და ტრადიციები იკვეთება ბიზნესშესაძლებლობებთან.ფინანსური განათლების პროექტის ფარგლებში, 2024 წლის ნოემბრამდე, იგეგმება კიდევ არა ერთი ფინანსური მოდულის შეთავაზება როგორც სკოლის მოსწავლეებისა და სტუდენტებისთვის, ასევე,მიკრო, მცირე და საშუალო მეწარმეებისა(MSME) და სპეციალურად ქალებისთვის.ადგილობრივ ბიბლიოთეკებში შეიქმნება ფინანსური განათლების კუთხე და ფინანსური ტერმინების განმარტებითი ლექსიკონის ითარგმნება აზერბაიჯანულ და სომხურ ენებზე.„ფინანსური განათლების პროექტმა სამცხე-ჯავახეთში აიღო სტარტი და ახალციხეში 100-მდე მოსწავლეს, სტუდენტსა და მიკრო, მცირე და საშუალო მეწარმეს უმასპინძლა. ათი საგანმანათლებლო მოდულის ფარგლებში, ჩვენ ვესაუბრეთ ისეთ მნიშვნელოვან თემებზე, როგორიცაა საბანკო პროდუქტები, დაზოგვა, ინოვაციები, მარკეტინგი და სტარტაპები. გვიხარია, რომ ამ მნიშვნელოვან პროექტში ჩვენთან ერთადაა ლიბერთი და გვჯერა, რომ ერთიანი ძალისხმევით, უფრო ნათელი გახდება ჩვენი ქვეყნის მომავალი. განათლება ხომ უკეთესი მომავლის წინაპირობაა“-  დავით ზღუდაძე, Mastercard-ის რეგიონული დირექტორი საქართველოსა და სომხეთში.„მოხარული ვართ, Mastercard-თან თანამშრომლობით, უფრო მასშტაბური გახდება საქართველოს რეგიონებში მცხოვრები ახალგაზრდების განათლების ხელშეწყობა.  ლიბერთის  კორპორაციული  პასუხისმგებლობის პრიორიტეტული მიმართულებაა განათლება და აღნიშნული პროექტის ფარგლებში,  ჩვენი მხარდაჭერით, სოფლად მცხოვრები ახალგაზრდები და დამწყები  მეწარმეები, სპეციალური, ფინანსური განათლების სასწავლო მოდულით გაიღრმავებენ ცოდნას და განავითარებენ საკუთარ ბიზნესს“- ვაჟა მენაბდე, ლიბერთის მიკრო, მცირე და საშუალო ბიზნესის მიმართულების დირექტორი.Mastercard-ის სოციალური პასუხისმგებლობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილია გაზარდოს ფინანსური განათლების ხელმისაწვდომობა მთელ მსოფლიოში და ხელი შეუწყოს ამ პროცესს საქართველოშიც,ლიბერთისა და სხვა პარტნიორებთან ერთად.Mastercard-ის უნიკალური პროექტი, შექმნილია პროგრამის „ერთიანობა მრავალფეროვნებაშია“ ფარგლებში, რომელიც ხორციელდება საქართველოს გაეროს ასოციაციის მიერ (UNA Georgia),აშშ-ის საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს ფინანსური მხარდაჭერით.

1709045064

„საუბრები გელა ჩარკვიანზე“ თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციურ სივრცეში
„საუბრები გელა ჩარკვიანზე“ თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციურ სივრცეში

თიბისი კონცეპტი და გამომცემლობა „ინტელექტი“, 1 მარტს 19:00 საათზე, გეპატიჟებათ გელა ჩარკვიანის 85 წლისადმი მიძღვნილ ღონისძიებაზე  „საუბრები გელა ჩარკვიანზე“.თიბისი კონცეპტი გელა ჩარკვიანისადმი მიძღვნილი ღონისძიებების მუდმივი პარტნიორია, „ინტელექტი“ კი მისი წიგნების ერთგული გამომცემელი.ღონისძიება პანელური დისკუსიით წარიმართება. დისკუსიის მონაწილეები ისაუბრებენ გელა ჩარკვიანის შემოქმედებაზე, მის პიროვნებაზე, პროფესიულ საქმიანობასა და ოჯახზე.დისკუსიის მონაწილეები იქნებიან:🔵 გიორგი ბადრიძე - დიდი ბრიტანეთის გაერთიანებული სამეფოს საქართველოს ყოფილი ელჩი, საქართველოს სტრატეგიისა და საერთაშორისო კვლევის ფონდის უფროსი მკვლევარი, საერთაშორისო ურთიერთობების სპეციალისტი; 🔵 გიორგი კეკელიძე - „ბიბლუსის“ კრეატიული დირექტორი;🔵 ნარგიზა გარდაფხაძე - რეჟისორი, გელა ჩარკვიანის ბავშვობის მეგობარი;🔵 ნანა აკობიძე - პოეტი;🔵 გვანცა ჯობავა - გამომცემლობა „ინტელექტის“ საერთაშორისო ურთიერთობების მენეჯერი;🔵 დისკუსიის მოდერატორი: ზვიად კვარაცხელია - მწერალი, გამომცემელი.ღონისძიებაზე მოსული სტუმრები სპეციალურ ფასად შეძლებენ გელა ჩარკვიანის წიგნების შეძენას.დასწრება ყველა მსურველისთვის თავისუფალია. ღონისძიებაზე დასასწრებად, შეგიძლიათ რეგისტრაცია გაიაროთ შემდეგ ბმულზე: https://www.conceptevents.ge/მისამართი: თიბისი  კონცეპტის მულტიფუნქციური სივრცე, მარჯანიშვილის 7.

1709039783